Alla inlägg den 18 november 2012

Av Evelina Johansson - 18 november 2012 08:01

Resan till Liseberg var verkligen helt underbar att bara få åka bort lite och se något annat, men som sagt vi var helt inställda på att en choklad låda skulle vi ha med oss hem, men i början kändes de helt hopplöst men voooops så hade vi med oss 6 choklad lådor hem samt en hel kasse med första och andra priser så ojoj lyckat blev det iallfall, nu har vi godis hemma för flera år framåt, allt som allt så var det drygt 14,5 kg =)

Jätte mysigt var det där med julmsik och allt möjligt men jag har väldigt svårt att få den där jul känslan när de inte var någon snö på backen :P


Sen vet jag inte riktgigt vad det är som hänt i magen?

Det började i förregår att det gör jätte ont upp till i magen ca 4-5 cm av ärret kan knappt gå och jag kan absolut inte lägga en hand på magen för då blir jag helt gråt färdig, hjälp mig? är det någon annan som varit med om det? Kan det vara ett bråck?


Idag ska vi över till Maria för att fira henne lite i förskott ska bli mysigt =)

Men jag får träffa henne på hennes riktiga dag på Onsdag när hon fyller för då ska hon köra mig till Västervik =)

Så Maria mig blir du inte av med i första taget =)


Nu hojtar gubben på mig så lika bra att avsluta, ha det bra där ute

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards