Alla inlägg den 20 november 2012

Av Evelina Johansson - 20 november 2012 07:14

Tills imorgon när jag ska till Kirugen och kanske få svar på varför jag har så ont om det kanske har bildas massa vätska dom måste hjälpa mig att ta bort, för nu gör det bara ondare och ondare =( Och Morfin tabletterna vill jag hålla mig ifrån så bara bita ihop.


Idag ska jag besöka tandis för att borra ett hål usch vad jag hatar det har sån skräk för tandis men där jag går är dom väldigt duktiga, det första jag säger till dom när jag kommer in i rummet är ni får inte röra mina tänder hahahaha

Ja vad säger man, en tandläkare måste väl ändå röra äns tänder haha men det tycker inte jag, dom kan bara titta och bedöma tycker jag :P


Annars så blir det bara skolan idag och sen är jag ledig imorgon och på Torsdag- Fredag.

Så ja så är det, Var juh runt på frisörer igår men bestämmde mig för att göra något eget istället, beställde även brudbuketten igår så den är klar nu ska jag bara in till nagel nissara och boka tid till den 11 december =)

Och nu är det inte alls långt kvar tills jag ska hämta ut ringarna, kan säga att jag saknat min förlovningsring har inte använt den sen i juni tror jag det var, så det ska bli ett nöja och sen se hur mina fina vigselring ser ut =)


Men nu ska jag avnjuta kaffet och en cigg.

Ha det underbart alla där ute. 

Och du Maria ;) NU är jag vaken :)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards