Alla inlägg under september 2012

Av Evelina Johansson - 10 september 2012 15:20

Här sitter jag i min ensamhet och skriver till er ifrån Västerviks sjukhus. Min smärta i magen som jag haft under en längre tid visade sig vara typ ett tarmvred. Nu är det återställt så nu hoppas jag på förbättring fort såret på magen slutar att göra ont. Dom försökte först med titthåll men insåg rätt snabbt att dom inte skulle kunna återgälda tunntarmen så bra så dom slutade med att öppna magen istället. Och fick veta efter op då jag blev så förvånad över att min sambo var där att min älskade pappa somnade in medans jag låg under kniven. Nu har ni iallafall fått höra lite vad som hänt. Nu ska jag försöka vila. Ha de gott

Av Evelina Johansson - 8 september 2012 17:49

Sov gott nu älskade pappa, kommer alltid att sakna dig. Men nu slipper du dina smärtor och bara kan få göra allt du vill på andra sidan. Du ska veta att du kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta! Vila i frid nu älskade pappa så ses vi en dag<3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards