Alla inlägg den 25 september 2012

Av Evelina Johansson - 25 september 2012 08:11

Ja vad säger man trotsen kom väldigt sent haha, neh men igår var jag ska trött på att jag jämt måste ta det så lungt så jag ställde mig och bakade och städade iordning köket =)

Fast jag undeviker tunga lyft för jag vill verkligen inte lägga mig under kniven igen så lite försöktig är man allt =)


Jaha och nu är det Tisdag och vädret är inte på topp så ja va fasiken ska man hitta på idag dåra?

eller är det tisdag? Hmm man håller lixom inte koll på dagarna riktigt när man är hemma och är sjukskriven vill juh jobba i min korvkiosk... Haha ja jag är inte frisk men det har jag inte påstått :P


Idag har jag tyvärr inga bilder att bjuda på men jag har en annan sak att berätta nu har vi bestämmt oss för att Mango får flytta han ger inte upp med att gå tillbaka till gamla lägenheten trots att vi bott här ryy halv år.. det är väldigt synd för han är en super mysig katt men det funkar tyvärr inte, och håller vi honom inne på nätterna så håller han oss vakna hela nätterna och det funkar juh inte heller =(

Så ne lilla mango förlåt, men du har fått så himla många chanser nu :(


Neh nu ska jag nog fortsätta njuta av mitt kaffe i väntan på ayy gubben ska vakna.

Ha en underbar tisdag, om det nu var tisdag ? =)


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards