Alla inlägg den 21 september 2012

Av Evelina Johansson - 21 september 2012 07:34

Godmorgon, nu är jag här igen :P har sovit bättre i natt tycker jag förutom att vi har en katt som väcker en hela nätterna.

Var på sjukan igår för att jag svullnat upp på fler ställen på magen, men Han trodde på att det är sår vätska där inne så fick en vätska jag ska dricka som lägger sig som ett plåster i magen, för ja har tydligen stress mage haha vad vet jag :P

Kofta löste sig igår så det känns väldigt skönt en grej mindre, nu är bara frågan va fan man ska ha för skor? Maria har du sånna också? Haha
Annars idag blir det nog väldigt lungt ska faktist för första gången på ett tag lägga mig i ett bad, ska bli så jäkla gött.
Och nu är min älskade mamma och co i Sverige igen :) ser fram emot och få prata med henne sen så hon får berätta om deras underbara resa. Välkomna hem ska ni vara iallafall:)

Jaha nu då? Vi kan ju glädjas åt att det är fredag idag med både bra och dåliga minnen, idag är det 2 veckor sedan dom äntligen hittade felet i min mage med operation. Och det är även 2 veckor sedan lilla pappa somnade in :( men nu slipper Han alla plågor och bara kan göra vad Han vill utan att lida. Saknar dig lilla pappa.

Ni där ute får ha en kanon trevlig helg. Puss å kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards