Alla inlägg den 23 september 2012

Av Evelina Johansson - 23 september 2012 08:09

Halloj nu sitter jag vid en vanlig data och inte surfplattan så idag ska det läggas ut lite bilder på mig själv från igår, i väntan på att jag ska få lite bilder av själva dopet som också blev ett bröllop, Jag förstår inte hur dom har kunnat hålla tysta om det heeelt otroligt, jag vill juh lova att man blev glatt överraskad igår. =)

Önskar dom all lycka tillsammans =)


När jag igår hade fixat iordning mig och satt på mig kläningen så var det nästan inte att man kände igen sig själv, heeelt läskigt :P


       

   


Vad tycker ni?

Nu vill jag iallfall att ni lämnar en kommentar =)


Återkommer med fler bilder när jag fått mer bilder =)

Nu ska jag äta frulle och sen göra mig iordning för att gå ner på jobbet och lämna in sista klädesplaggen.

Ha en underbar söndag!     

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards