Alla inlägg den 19 september 2012

Av Evelina Johansson - 19 september 2012 07:06

Godmorgon här är man uppe med tuppen som vanligt.
Lilla mango fick stanna hos oss :) jag här inte hjärta/samvete till att lämna bort Han, Han har ju lixom blivit en av oss. Så igår så för vi iväg och köpte Han ett eget katt hus som bara är hans, hoppas Han tycker om det :)

Idag är vi framme på den dagen då alla agrefferna ska bort, hoppas det känns lite bättre då iallafall, vi var tvugna att byta kompresserna igår då dom läkte in när jag duschade och det visade sig att det blodat lite? Hoppas det inte är någon fara.
Haha nervös är man haha inte ofta man är det :P Titthållen är inga problem att ta bort agrafferna på för det har JAG gjort förut men det stora snittet? Dom sitter ju lixom tätt tätt inpå huden. Men vet ni det ska säkert gå super bra, vill man va fin får man lida pin, lr hur man säger haha.

Så annars idag blir det nog bara lungt finns inte så mycket att göra, lr igentligen finns det massor men jag får inte så jag får bara sitta och titta på det som behövs göra. Som är tung annars gör jag det själv. Men nu här ni fått en liten upptadering av mig iallafall, ha en underbar onsdag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards