Alla inlägg den 18 september 2012

Av Evelina Johansson - 18 september 2012 08:01

Ja vad säger man, älskar den katten så mycket men varför springer Han tillbaka till gamla adressen hela tiden?
Det är bara ett hel tids jobb för oss att hämta Han där hela tiden, trivs Han inte här? Är dom andra katterna på gården elak emot Han? Eller vad kan det vara?:( vi får se om mangos gamla ägare tar med sig honom idag :( men får sån ångest vill ha kvar Han men vill inte hämta Han på andra stället hela tiden. Kanske att hon får ta med sig mango idag och se om det går bra annars är Han välkommen hit igen, alltid. Lilla lilla mango.

Men bort sätt ifrån det så blir jag av med mina 30 agraffer imorgon och det ska bli så skönt :) slippa kompresserna. Men undrar är det läkt? Det gör ju så jäkla ont när jag nyser och hostar? Hur länge gör de det? Åh vill bara kunna göra va fan jag vill men ännu är det lång lång tid kvar, men håller humöret uppe och blickar framåt. Men min älskade sambon är ett jätte stöd när det gäller det här och hjälper till så mycket Han kan. Älskar dig love.

Ne snart kommer mikaela, mangos gamla ägare så kanske dax att göra sig iordning. Ha det så bra alla.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards