Alla inlägg den 20 september 2012

oj

Av Evelina Johansson - 20 september 2012 06:59

Ja oj vad dagarna bara springer förbi trotts att man inte gör någonting.
Tog bort mina agraffer igår det gick super bra, för har inte direkt någon känsel på magen haha. Men känner mig mycket friare visst svider det när tröjan ligger emot men det ska försvinna :) nu är det inte många dagar kvar tills man blir gudmor och det ska bli så kul :) är så himla glad att jag och Maria kommit nära varandra :) en sann vän detta :)

Jaha vad ska man hitta på idag då? Ja en bra fråga, skulle behöva hitta en kofta typ som jag kan ha över kläningen jag ska ha på dopet på lördag. Eftersom det blivit så jäkla kallt nu snabbt.
Och vet ni snart snart snart om några dagar får jag börja båda badkar, gud vad jag längtar kommer bo i badet från morgon och kväll dom första dagarna :)

Juste Maria? Vet du att freddan och Andreas kommer gå samma skift sen :)

Ne så här blir inga barn till gjorda. Ha det bra

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards