Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Evelina Johansson - 24 maj 2013 09:11

Informationen på förlossningen igår var väldigt lärorik tror jag nu bestämmt mig för vilken smärtlindring jag ska ta =) Det ska vi väl disskutera hos Bm nästa gång vi ska dit =)

Men nu är det Fredag igen och jobbet kallar idag imorgon och i övermorgon innan lite ledigt igen =)

Men ser ut att bli en väldigt lugn dag idag också om man tittar ut och ser vad vädret har att bjuda på, så ja kanske kanske att man inte jobbar hel dag idag, ho knows?


Helgen annars blir väldigt lugn som sagt eftersom jag ska jobba, men det suger som fan att jag missar marknaden här imorgon tycker det är så mysigt och bara gå runt och mysa bland stånden.

Jaja det kommer väl fler tåg ska ni se =)


Kan ni tänka er att det inte alls är långt kvar av maj nu sen går vi in i juni, hallå tiden vart tar du vägen? vi kan väl lugna oss lite även fast jag igentligen inte vill det, vill att det åtminstonde ska bli 17 aug så jag får invänta min prinssesa som ska titta ut då =)

Var och hämta babynestet igår också, väldigt fint tänk om man kunde sy sånna själv då had jag gjort såna hela dagen haha så neh det är nog tur jag inte kan det :P för dom är juh inte speciellt små haha :P


Neh gott folk nu ska jag borsta gaddarna och fixa mig.

Ha en trevlig helg <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards