Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Evelina Johansson - 19 maj 2013 06:43

För igår när jag slutade jobbet så stog han utanför med bilen och väntade (Hade inte jag en aning om) sedan på vägen hem lossades han att han åkte fel väg...hmmm tänkte jag men jaja han är en karl så visst kan han göra det :P

Neh då visade det sig att vi åkte ut till krön där han hade med sig mat och en filt så vi satt vid sjön på gräset i och vädret var verkligen super skönt och åt middag, sååå himla mysigt.

Älskar dig så otroligt min Man   

Så kan du gärna få göra flera gånger   


Gårdagem på jobbet gick super bra och igår var det en sån dag då det var helt okej med folk fanns någonting att göra för det mesta hela tidena =) då är det väldigt roligt.

Idag är det sista jobbdagen för denna vecka sen ledig Måndag men sen kör jag Tis-Ons igen för att sen vara ledig Torsdag igen då vi ska med föräldrargruppen in på förlossningen i Västervik =)

Men först är det "vanlig" föräldrargrupp imorgon och som vanligt vattengympa så inte så mkt ledigt inte...


Men däremot idag tror jag att det blir en mycket lugnare dag på jobbet om man tittar ut och ser vad vädret har att bjuda på, det ska regna idag men just nu hänger det bara i luften, men det kommer nog tyvärr att komma typ när som helst.

Måste försöka prata med någon på jobbet idag om hur vi gör i juli hur jag ska jobba då, om jag ska jobba och hur mycket osv :P Så man kanske kan planera lite sommar iallfall innan våran Prinssesa vill komma =)

Igår beställde vi ett babynest till henne, skulle först tagit Laban/Labolina tyg men tyvärr hade hon inte till hela nestet i det tget, så det fick bli ett svart med hästar och elefanter och lite sånt på =)


Neh vad säger ni ska jag vara elak mot min karl och väcka han även fast han verkligen var så himla mysig och gullig igår?

Eller jag kanske ska vänta tills efter jag badat?

Ja det låter bättre, hehe.

Hej Svejs

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards