Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Evelina Johansson - 12 maj 2013 06:10

I kroppen är man vill jag lova, haha fy fan vad man inte är van nu tycker jag att man borde komma in i det här =)

Gårdagen på Jobbet gick super bra, fast den var väldigt mycket lugnare än vad Torsdag-Fredag har varit konstigt nog då det ändå var Lördag, Jaja det gick bra iallfall hade massa tid över för att städa och fixa iordning osv...

Och idag är det Söndag och jobb som gäller =) Sen är jag lite ledig Måndag-Tisdag.

Men Måndag är det vattengympa på morgonen och föräldrargrupp på eftermiddagen så det blir inte så mycket ledigt då, men sen Tisdag hörrni då ni då ska jag ligga på soffan heeeeeela dagen, för det ska ändå regna så det är en perfekt dag och tillbringa där =)

Jo ska även Måndag eller Tisdag fixa ett anhörigskort till mannen min, det rä alltid bra att han har det om jag skulle ha glömt att tagit med något till jobbet eller så, så det står på schemat också =)


Hur gör jag för att få sova lite längre på morgonen? vill inte gå upp 05,30 varje morgon, visst jag har väl igentligen ingenting emot det förutom att dagarna går såååååå himla långsamt, har ni något tips och råd till mig?

Ska jag be mannen ta fram stekpannan varje morgon? hehe


Neh ni idag hade jag verkligen inte mycket att skriva, men hoppas det ändå är ok?


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards