Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Evelina Johansson - 3 maj 2013 06:27

Är något vi sparar till Tjocko i magen =) Finns så himla mycket massa fint i dom figurerna =)

Skule vilja hitta solskydd man sätter på rutan i bilen också i laban, hmm vart kan jag hitta det någonstans?


Igår inhandlade vi nästan det sista till bebis, så nu har vi spjälsäng också och madrass skydd och balja och massa andra grejer vi köpte igår, nu är det bara bebis som fattas snart :P

Men den får allt stanna i magen ett tag till iallfall, hehe.

Väl hemma igår så startade vi bara grillen och grillade lite korv och efter det fot vi ut till Maria på en fika och busade med barnen =)


Så idag på schemat står endast bara att fixa volvo-kort tvätta och åka och simma =)

Jag har tänkt att jag ska börja simma en gång i veckan för det är så skönt att simma och bara få vara i sinna egna tankar ett tag, så vi får se om Freddan bara lämnar av mig vid simhallen och åker vidare eller om han också ska simma med mig, det avgör han alldeles själv =)


Usch vad jag bara ska kasta ut den där förbannade vågen jag verkligen måste måste måste, sen jag blev gravid har jag nu gått upp 10 kg =O Hur fasiken kommer det här att sluta? Ojoj så långt vågar jag inte tänka :p


Neh vad säger ni är det för tidigt för att väcka karln nu? ska jag låta han sova till 7 iallfall?

Jaja det får vi se vad jag känner för, ni får ha en underbar Fredag. 

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards