Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Evelina Johansson - 7 maj 2013 06:07

Är det en tjocko eller en tjockolina jag har i magen?

Nu vill jag gärna att ni lämnar en kommentar och gissar, Imorgon får vi nämligen svaret.

   

Här har ni en liten upptadering på hur magen ser ut också kanske lättare att gissa då haha eller inte :P


Gårdagen gick väldigt bra först på Vattengympan så var det mina valiga övningar men oooojj så slut i ryggen jag var efter det där passet igår, och efter det inväntade jag mannen innan vi skulle gå på föräldrargruppen, tycker dom pratade om sådant man redan hört osv, men väldigt många var det som skulle ha barn nu i Aug runt 32 st har jag för mig att hon sa, så ensamna är vi inte :P

Så det var en stor grupp igår, efter det gick vi till polisen och hämtade mitt leg haha snacka om man ser ut som ett miffo på den haha men det är tur man inte behöver visa det så ofta :P

Sen styrde vi bilen till Hultsfred och åkte till Willys och handlade lite.


Och det ända som står på Schemat idag är Barnmorske Besök kl 15 så tills dess vete fan vad jag ska hitta på?

Har ni något förslag?


Men åhh så vi längtar ni till imorgon när vi ska få veta vad det gömmer sig för bebis inne i magen :P

Ja jag står fast lite vid vad jag tror men vem vet? Jag kan ju ha fel :P


Jo väntar på samtal ifrån Alv idag också ang kläderna allså denna mage är i vägen så jag får inte änns på mig kjolen jag skulle ha där, så måste få veta om jag inte istället kan få ha mina egna mamma byxor och sen deras skjorta och förklädde istället, för tjocko/Tjockolina blir så arg när det är något som sitter åt mot magen.


Men snälla ni nu lämna en kommentar och gissa.

Ha det gott

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards