Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Evelina Johansson - 6 maj 2013 06:11

Har inte galt ännu, ändå är jag uppe? Hmm vad är det för fel på mig igentligen?

Ja det kan man fråga sig haha.

Intro Dagen igår var jätte trevlig, var så kul att träffa alla gamla igen =) Nu ser jag fram emot Torsdag då allt kör igång igen, Hoppas jag bara kommer ihåg hur allt funkar :P

Måste även testa kläderna idag så jag vet om jag måste byta storlek på något eftersom magen växer så det knakar (Stavas?) Så kanske lika bra att göra det idag så jag inte står här på Torsdag som ett fån och inte kan ha kläderna hehe, Annars så pratade dom om nästan samma saker som förra året på Intro Dagen =) Lite nytt är det juh faktist då nya katthult öppnar nu i juni, och Oj vad stort det ser ut att vara där inne, Baraden nya resturangen är gigantisk =)


Idag på Schemat står det vattengympa kl 10 det ser jag fram emot =)

Och sen mellan 13-15 är det föräldrargrupp första gången så det ska bli väldigt spännande =)

Och efter det ska jag hämta mitt nya leg det kanske var på tiden att jag gjorde ett nytt då det är 5 Månader sen man gifte sig och bytta efternamn :P

Sen har jag ingenaning faktist vad vi ska hitta på, kanske åka till Willys såg att dom hade billig kyckling och så denna vecka, så kanske åka dit?

Om inte annat så ser det ut som att det blir strålande väder idag så sitta ute lite skulle inte skada :P

Men inte kan man sola magen något ännu inte =( Efter tarmvredet jag drabbades av förra året så fick dom göra öppen kirurgi och då får man tydligen inte sola magen/ärret först ett år efter, så vi kan juh hoppas på att det fortfarande är varmt i Sep när det gått ett år :P


Det är en dag jag alltid kommer minnas för medans jag låg under kniven så somnade min älskade pappa in =(

Saknar våra samtal så himla mycket.

Men du har det bra nu pappa lilla ingen smärta ingenting, men vi tänker på dig ska du veta.


Neh men nu har jag juh varit vaken i över en timme så om man kanske ska sätta igång och göra lite nytta :P

Ja va fan nu röjjer vi så vi väcker grannarna lite.

Ha en bra ny vecka


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards