Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 31 oktober 2011 10:03

Ojojoj vad tiden går snabbt nu känns det som, om en vecka ligger jag där inne på sjukhuset, ingenaning om dom har börjat operera eller om jag bara ligger och väntar på att dom ska komma och hämta mig.

Och nu sista veckan på jobbet som är en 4 dagars vecka 13,56-22 fast Tordag kommer jag senare för då ska jag till västervik och ska träffa kirurgen, narkosläkaren och sjukgymnasten och ta prover och EKG.

Sen får jag ett tags vila ifrån jobbet ett tag, ska både sammtidigt bli tråkigt men ändå skönt, åker juh upp till Dalarna så fort jag plockat klämmorna på magen. längtar..

Kommer att lägga ut bilder under veckan eller till helg, vi får se när jag har mest tid över.

Och nu visar vågen -9 kg så jag har klarat det jag skulle så nu behöver jag inte oroa mig över att läkarna nekar mig opration. =)


Ne nu ska ja försöka vakna till liv en väldigt seg dag det här.

Ha en bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards