Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 18 oktober 2011 15:27

Ja blä för vädret det bara regnar och regnar så jäkla tråkigt jag som tänkte gå ut och gå massor idag men nej nej nu blir det en inne dag =/

Ja och vad ska man hitta på inne då jo jag tänkte städa lite och damma av lite här och där och sen tänkte jag att jag och hjärtat ska spela lite wii :) så det låter trotts allt som att det kommer bli en bra inne dag.

För er som inte vet så kanske jag ska berätta vad jag jobbar med, jag jobbar på ett industriarbete som opratör, just nu håller jag på med gradning samt byte i maskiner rätt roligt jobb faktist. Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att man skulle se sig själv på ett sånt här jobb men man får ta vad som erbjuds, det var min Sambo som fixade in mig på det här jobbet och det tackar jag honom för jätte mycket <3 för det finns som sagt inte så mycket annat att jobba med här i vimmerby (vimseby) och sån tur som man har jobbar jag i samma skift som min sambo, vi jobbar allså 3 skift (morgon,kväll och natt).

Och idag när jag stannade upp för en stund så började jag inse att det är snart oprations dax det är bara 2 veckor och 5 dagar kvar, ojj vad tiden går snabbt.

och med maten så går det bättre nu igen, det går så himla mycket i vågor, ena stunden jätte bra och andra stunden är jag som ett monster.

Men Hjärtat stå ut det är bara ett kort tag till du får stå ut med den här sortens Evelina=)

Neh nu ska jag försöka få fjutt inne i kaminen ser väldigt segt ut där inne.

Ha det bäst


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards