Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 20 oktober 2011 19:20

Är ett väldigt roligt program fast väldigt jobbigt att kolla på nu när man inte får äta men kan ändå inte stå emot att titta på det :) Man kan alltid drömma sig bort och tänka "det där ska jag äta sen". Nu är det bara en arbetsdag till sen helg i en dag sen går vi på natt på söndag igen, en sak jag ser fram emot väldigt mycket det är att det är sista natt veckan innan sjukskrivning det ska bli så j"vla skönt =) för sen blir det inte natt på ett tag, eller vänta hmm jag går på natt efter sjukskrivningen, F"n.

Fast inte lika roligt att behöva sova själv sen när gubben kommer att jobba natt, blä för det.

Idag har det shoppats en del mest julklappar.. det är kuligt om fantasin kan vara på min sida ibland. Annars har vi bara varit ute och promenerat annars, står stilla på vågen nu men den ska väl börja röra på sig snart tycker jag.

Det är 2 veckor och 3 dagar kvar tills op och än så länge har jag "bara" gått ner 5 kg och måste gå ner 5 kg till, men det ska nog gå bra :) håll tummen för mig =)

Ne nu är det dags för halv 8 hos mig, Ha det gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards