Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 29 oktober 2011 13:13

Idag är en bra dag nu ser jag att det händer grejer igen på vågen =)

Igår var vi till gekås ullared och jäklar vad vi handlade, men roligt var det :)

vi åkte en så där 5 på morgonen och var hemma ca 17 på eftermiddagen alldeles lagom då hinner man landa och ställa sakerna till rätta innan det är dags för sängen och så.

På måndag är det bara en vecka kvar oj vad den här tiden har gått snabbt ändå tycker jag, och snart åker jag upp till Hedemora till min älskade familj =) ca två veckor efter op kommer jag att fara dit, min syster har själv gjort oprationen som jag skrev i ett tidigare inlägg, så det känns bra att åka upp dit så hon an förklara för mig och visa vad jag kan äta och så kan hon få laga min soppa till mig för det sa hon =) Haha ska vi se om hon håller det.

Nu längtar jag faktist mer än vad jag är nervös.

Ne nu väntar snabeldraken på mig.

Trevig helg på er <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards