Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 12 oktober 2011 22:36

godkväll.

Näst sista kvällen klar på jobbet bara en dag till, känns si så där, inte alla som tycker så om att få helg, men eftersom man inte får äta så känns all ledighet jätte jobbig fast vad säger man "vill man vara fin så får man lida pin."

Men idag har det känts mycket mycket bättre så nu börjar jag se ljust på det hela igen  =) och nu är det bara 25 dagar kvar till op =)

Kommer att strax innan op lägga in bilder på mig själv bara för att man ska kunna se hur det förändras från att innan op till några månader sen till ett år =)

Jag har en bra erfarenhet av denna op och det är att min syster gjort den, har sätt  henne hur hon har förändrats och ser hur bra hon mår nu, än vad hon gjorde innan op. Hon har idag 1 år och 7 månader sedan gått ner ca 55 kg om inte mer håller inte riktigt koll på det där hehe, och hon är riktigt fin nu, hon var även fin innan op men nu är hon vacker =)

Det var allt jag hade att bjuda på idag, ska strax ta en hård disskution med john blund.

Natti Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards