Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Evelina Johansson - 15 oktober 2011 19:10

Precis som rubriken lyder så har jag från och med måndag gått på Naturdiet i en vecka och tycker ändå det har gått välidgt bra än vad jag hade förväntat mig, Jag får som sagt ta 7 påsar om dagen och det är alldels lagom att man ska börja tröttna på det för dagen när man tar den sista. och så ska jag dricka 2 ½ liter vatten om dagen det går väldigt mycket segare känner mig så mätt på vatten så det blir till att tvinga i sig det sista och sen får man springa på toa och kissa hehe =)

Men var nyfiken idag igen så ställde mig på vågen för att se om jag kan uppnå mitt mål med -10 kg som sjukhuset vill, än så länge har jag gått ner 4 kg på 6 dagar så inte så långt kvar.

Nu känns oprationen väldigt nära, men den kommer gå bra =) man får tänka positivt så kommer allting gå bra.

Idag har det annars inte hänt så mycket har kännt mig väldigt lat idag så har bara varit hemma och små städat lite och haft sambons syster här.

Ja juste jag har inte berättat att jag bor tillsammans med min Sambo Fredrik här i Vimmerby sen januarie 2010 och vi har varit förlovade sen mars förra året.

Han är den bästa människa jag mött, mycket kärlek där <3

Nu blir det att mysa framför brasan och dricka en cola light mmmmh så gott =)  det får bli mitt lördags godis.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards