Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Evelina Johansson - 10 maj 2012 08:13

Godmorgon, Var hos Dietisten igår på Västerviks sjukhus och det gick väl både bra och inte bra men det visste jag redan sen innan att jag skulle få ris också inte bara ros.

Hon tycker att jag äter alldeles för lite för hon hade räknat ut min näring och det visade sig att dom flesta värderna var alldeles för låga, så nu har jag lovat mig själv att jag ska äta sammansatta mål vid alla mellanmåls tillfällen.

Efter en lång stund så funderade jag på om det inte hade gått en timme som besöket skulle ta så jag hinner med min buss, först då var första gången jag tittade på klockan och såg att det hade gått 2 timmar =O Shit lite panik hade jag då jag inte alls visste hur bussarna gick efter dom tiderna jag skrev upp.

Men det löste sig iallfall och nu har jag det avklarat nu är det bara 1-års kontrollen kvar hos kirurgen och sista mötet med dietisten om 6 månader sen flyttas allting över hit till Vimmerby.


Nog med det, Alv personalen ringde till mig igår och sa att dom möter mig vid grinden imorgon 16,15 och det är juh väldigt snällt då jag både ska ha kläder och inte riktigt vet ännu hur man tar sig in på bygget, jag menar jag kan väll  ändå inte klättra över stängslet.

Börjar bli lite nervös inför imorgon men det ska gå bra, för det sitter jag och intalar mig själv att det ska göra =)


Denna dag bjuder inte alls på så mycket men det gör mig inget. Ska försöka hinna med att ta en promenad med Crille nu på morgonen och sen måste jag till F-Kassan som måste hjälpa mig att fylla i min lapp sen ska jag dit på kvällen för att lämna in lappen och sist men inte minst så kanske vi åker en sväng till jysk som har utförsäljning idag. =)


Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe, Ha det gött

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards