Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Evelina Johansson - 6 maj 2012 21:13

Nu sitter jag här i min ensamhet och hjärtat har åkt till jobbet för 5 pass natt arbete blää, usch tycker synd om han.


Var iallfall idag på intro dagen på Alv kan säga att jag var missnöjd när jag gick därifrån men efter att ha skickat iväg ett mail och berättat hur jag kännt så kommer nog allt ordna sig, ska ringa imorgon och få mina frågor besvarade =)


Usch vad jag hatar att sova själv men bara bita ihop, har juh ändå katterna mina som kanske vill vara inne i natt, jag kan ju alltid hoppas :)


Vågen är inte riktigt på min sida nu, tror det är pga värmen som man fylls med vätska, men blir bara vägning imorgon för att skriva upp sen blir det fan att kasta fanskapet åt pipan haha om ja lyckas, neh men jag får ta och lägga av med det där. hehe


Oj vad trött jag blev, blir nog att lägga sig tidigt och försöka sova iallfall.

Sköt om er.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards