Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Evelina Johansson - 11 maj 2012 08:51

Hmm jag vet inte riktigt om jag är nervös, Jo kanske lite men inte överdrivet jag tror det kommer gå super bra idag, det ända jag igentligen är nervös över det är väl att min Engelska inte är så bra, så vi får hoppas att gästerna kan Svengelska för det kan jag iallfall =) Om ni undrar vad jag pratar om så är det min första arbetsdag idag efter ha varit arbetslös i 3 månader, det är nästan så man vant sig med att vara hemma :P Hade man bara fått bättre betalt av att vara hemma då hade det varit okej haha.


Men än är det många timmar kvar tills jag börjar och sen är jag ledig imorgon och sen jobbar jag söndag sen efter det är mitt schema jobb mellan ons-sön.


Från ena saken till den andra ett råd bara, flytta ABSOLUTE inte in i en port där vaktmästarna har sitt kontor,

usch vad dom springer i porten från kl 7 på morgonen och pratar i porten och har sig, tacka fan för att man vaknar tidigt på morgonen.


Nu tänkte jag bjuda på en bild på våran lort gris.

 

Nu kallar frukosten, Ha en trevlig helg alla Läsare.

Psst en sak bara hur var det där med kommentarer?

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards