Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Evelina Johansson - 7 maj 2012 22:30

Våran älskade katt Skorpan sprang bor igår kväll men lyckligt vis hittade han hem idag efter drygt 25 timmar, åhh vad jag grät när jag såg han, haha trodde det hade hänt honom något, kändes så himla skönt.


Var på interjuven idag och ja vad ska man säga vet inte om jag kommer ha så mycket timmar över efter jobb på ALV pratade nämligen med en av dom ansvariga där idag på tele och tycker att jag fick svar på dom frågor jag undrade över, så tror nog det här slutar bra nu =) fick även veta att i juli månad har jag fått 40 timmar i veckan och det är strålande eftersom det från början var bestämmt 25 timmar i veckan.

så hmm vet inte om jag kommer kunna ha några fler jobb, men vi får se om dom hör av sig.


Så imorgon är en lugn dag när hjärtat vaknat så ska vi nog fara ut till Maria och Andres och mysa med det nya tillskottet dom fått lilla Molly.

Onsdag ska jag vara hos diatisten i västervik för 6 månaders besöket, sen Torsdag måste jag till arbetsförmedlingen och sen Fredag börjar jag jobba 16,30-22 =)

Åhh vad kul det ska bli att börja jobba igen.

Gick upp så himla tidigt imorse när hjärtat gick och la sig, gick jag upp =)

så nu hojtar john blund på mig.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards