Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Evelina Johansson - 26 juni 2013 07:31

Eller är det Onsdag idag?

Vänta måste kolla allmenackan jo men visst det var det allt, nu har halva veckan gått och det består inte alls många dagar kvar denna månad heller, tycker Juni bara sprungit förbi oss.


Jag har nu jobbat 2 dagar av min lååånga vecka haha n återstår 3 dagar kvar, sen går jag ner och jobbar 2 ledig 2 jobbar 2 osv... det ska faktist bli rätt så skönt för man börjar känna sig riktigt tung och sliten nu.

Har även sagt till jobbet att jag måste få hjälp dom här dagarna när det är så mycket för min kropp pallar verkligen inte all stress själv, fast jag vet att jag igentligen klarar det galant om jag inte hade varit gravid, minsta jag stressar upp mig får jag såna sammandragningar som jag måste sätta mig ner och andas igenom så vill bara ha lite hjälp under luncherna iallfall =)


Men idag lovar jag att det kommer bli en super lugn dag det bara regnar och regnar heeela tiden, så inte blir det mkt korvförsäljning idag inte :P


Men annars så blir det bara lungt för överigt också, väldigt tråkigt att läsa min blogg idag men finns sånna dagar också jag lovar hehe.

Nu vankas frukost mums!

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards