Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Evelina Johansson - 3 juni 2013 19:55

På att skriva här i perioder!!! Suck på mig....!

Men nu ska jag försöka komma med ett litet inlägg till er =)

Jobbar och sliter gör man fast inte idag och inte imorgon, Idag har det vattengympat lite och sen så trodde vi som sagt att vi skulle vara hos Bm men när vi väl kom de visade det sig att vi ska ju inte vara där först imorgon så det var bara att ta skutan vidare mot nya äventyr då menar jag att vi åkte och hämtade det nya babygymet vi köpt med Laban motiv =) Väldigt fin och söt var den =)


Så morgondagen bjuds på att få höra lilla Novas hjärta och se så hon växer som hon ska våran lilla huligan =)

Älskar när hon bökar där inne fast inte när hon sätter igåång och sparka under revbenen det är inget att rekomendera =) Hon är nog lik sin Mor =)


Var även hos Maria och Andreas på en snabb visit ikväll och bara droppade av en tv =)


Det är helt sjuuuukt hur mycket man kan haka upp sig på vikten, jag vill verkligen inte bry mig men ibland är det svårt, blää haha, jaja jag vet vad ni tänker.


Vet ni grönsakerna man får till kycklingen på Ikea vet inte hur det stavas men men :P

sånt har jag lagat idag i mängder haha blev det så blir till att frysa in för det är ju sååååå himla gott =)

Neh nu ska jag titta på flummisarna Morgan och Ola-Conny på tv, men sköt om er.

Puss å Kram


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards