Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Evelina Johansson - 13 juni 2013 08:32

Nu händer det grejer haha jag har faktist sovit till 7,15 idag =O Nu kanske det vänder med sömne, kan ju alltid hoppas =) Eller så är det helt enkelt detta tråk (Regn) väder som gjorde att jag sov länge i morse.

Så tror det blir en lång lång lång dag på jobbet, men humöret är på topp för det =)

Fram tills att jag ska börja jobba nu så blir det bara lungt och samma sak när jag slutar sen, för hjärtat mitt ska åka och testa jobba idag då han varit hemma två dagar pga sjukdom så blir ensamt här när man kommer hem ikväll. Men nu är det inte långt kvar till på Söndag ska bli spännande och se vad han har hittat på till oss?


Sen har jag en sak som gör mig riktigt förbannad och det är Af, dom kan fara ända in i baljan, tack vare dom så kommer jag inte attt få så hög föräldrarpenning men men man får leva utefter det man har, men det är tråkigt när man vet att man skulle fått ut mycket högre om det inte vore för dom, men nu är det bara bita i det sura äpplet och se glad ut.


Jag är inne på en tid då jag enbart bara skulle kunna ligga i soffan och bara vara för är så trött så trött hela tiden. Men håller igång så gott jag kan, tur är det väl att jag har en stol jag kan sätta mig på, på jobbet när jag känner att energin tar slut sen är dom så otroligt gulliga emot mig på jobbet och kollar till en osv.


Imorgon fyller min älskade mamma år, Kommer fira henne lite extra när jag och hjärtat åker upp midsommar helgen =)


Sen på Lördag skulle pappa ha fyllt år så då blir det att gå till kyrkogården och tända ett ljus för honom när jag slutat jobba.

Neh ni det var allt jag hade att bjuda på idag, Hade massor jag skulle skriva om men mitt minne sviker som vanligt.

Sköt om er!

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards