Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Evelina Johansson - 18 juni 2013 09:01

Överraskningen mannen hade till mig bar mot kolmården =)

Vi hade det så underbart denna dag, det är verkligen en dag att minnas med showerna och bara det mysiga, Delfin showen var verkligen en upplevelse men snacka om att man är känslig nu när man är gravid haha jag tyckte det var så vackert så jag satt och böla haha, tur var det väl att det var mörkt där inne så ingen såg haha :P

Kommer lägga ut lite bilder från den dagen =)

                                       

Tack ännu en gång min älskade för denna trevliga dag, nästa gång tycker jag vi åker mot ölandsdjurpark där dom även har nöjesland och vattenland =)


Vet ni en sak att nu ni tickar tiden på, nu är det mindre än 2 Månader kvar till lilla Nova kommer =)

Igår satte jag upp massa vägg stickers i hennes rum och gjorde fint, väldigt stolt är jag faktist.


Och så längtar jag så oerhört till på Fredag nu efter jobbet för då tar vi bettan och åker mot Väsby för att hälsa på mamma och micke, simon kommer jag även hinna träffa också, och så får jag vi med oss barnvagnen hem =)


Åh så jag längtar efter min underbara familj ni bettyder så himla mycket för mig.

Men nu ni måste jag börja göra mig iordning innan jobbet kallar.


Men ni en sista sak kom verkligen och hälsa på i parken den nya katthult miljön är heeeelt underbar var där igår och kollade in det, det är verkligen såååå fint.

Sköt om er

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards