Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Evelina Johansson - 30 oktober 2012 07:56

Vem detta är?

 

Eller vänta jag har nog ett svagt minne av att det är jag innan operationen? hmmm Ja så var det nog. Men jag minns mig inte så precis.

Men han till vänster är min Fästman iallfall så mycket vet jag =)

Men som sagt hon till höger är jag lite tveksam om, för vad jag vet så ser jag inte ut så där? eller hmm gör jag kanske det :P Haha


   

Nämen titta här är jag juh =) Henne känner jag igen iallfall =)


Hahah neh men skämt och sido, ibland är det läskigt att titta på gamla kort på sig själv när man knappt känner igen sig.

Den här operaionen har verkligen givit mig livet tillbaka =)


Så idag funderar jag på att baka mera saffransbullar så gubben min har här hemma =)

Ett riktigt bull monster är han.


Men nu ska jag sitta och vänta på att min kära moder ska ringa.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards