Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Evelina Johansson - 28 oktober 2012 08:17

Godmorgon från lite smått sliten Evelina :P Var på Åbro igår för att fira Marias Fruhippa men tydligen så hade dom planerat i förväg och hade en liten möhippa för mig också, kan juh lova att jag blev förvånad..Haha men kul hade jag, inte ofta man har så här trevligt =)

 

Här har ni oss vi båda som fick fira =)


Folk började röra sig hemåt framåt halv 9 men jag och Maria bestämmde oss för att vi stannar kvar och fortsätter ha det bäst =) Så även Marias mamma samt syster stannade med oss =)


Ni ska ha ett jätte tack alla som förgyllde kvällen igår =)


änkte även lägga ut resultatet av min Gbp operation jag gjort, tror inte jag går ner mer nu men super nöjd är jag vill jag lova =) Känner mig som en helt ny människa. Kommer att lägga upp förbilderna som jag alltid gör, det är så kul att jämföra med dom och sen bilder vi tog igår =)


     

Jag Dagen innan operation.

     

Och jag idag -66kg =)

Är så himla nöjd.

Lämna gärna en kommentar.


Idag ska vi ner på höstmarknaden på Alv så ska börja göra mig iordning.

Ha det så bra

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards