Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Evelina Johansson - 15 oktober 2012 08:24

Resan hem gick jätte bra, men hade önskat man bara kunde säga hokos pokos så var man hemma för det äär så drygt att sitta på buss och tåg, man får trä smak i arslet usch haha, men men nu är man hemma iallfall =)

Har haft det jätte bra hemma hos mamma trots allt arbete som varit.


Begravningen i Torsdags för lilla pappa var jätte fint, med mycket tårar. Men jag hoppas pappa gillade de också men det tror jag =)

 

Lilla lilla pappa, tänker på dig jätte mycket.


Men nu är jag som sagt hemma i Vimmerby igen och idag ska vi gå och beställa ringen och lämna in våra förlovningsringar för lite förminskning och gravering =)

Annars idag blir det lungt Maria kommer över sen efter 13 och ska dricka lite kaffe med mig och snacka lite gojja =)

Sen tänkte jag ta och skura och städa toan här hemma, tycker inte om när det är skitigt och nu när jag kan gör saker igen så ska det bara bli kul att fixa iordning och så där =)

Var och köpte en ny kaffebryggare igår när vi kom hem, men vet inte riktigt om jag verkligen tycker den är så bra?


Hoppas ni alla där ute har haft en bra helg för det har jag haft iallfall men mycket bus på leklandet med syrrans dotter Nora, och träningsverk hade jag det vill jag lova.

Ha det underbart, kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards