Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Evelina Johansson - 23 oktober 2012 08:20

Ja igår var verkligen ingen bra dag suck....Haha

Började morgonen me att ringa till Kirurg avdelningen för att höra mig för varför jag inte fått någon tid neh då visar det sig att dom har inte änns bokat någon tid för mig, verken efter den här op eller till 1-års kontrollen, de är fan ingen koll där i huvudtaget, mitt förtroende för dom bara sjunker och sjunker..

Efter det skulle jag fixa iordning mig och plums så låg min mobil i toan, åhhh vad arg jag blev nu är den helt sten död..suck... och här ska man betala på den i 2 år till känns meningslöst.

Efter det var min dag förstörd och var på pissigt humör hela dagen igår. så hoppas på bättre idag.


Lilla mango flyttade juh i Söndags jag hoppas att allting går bra men det förmodar jag eftersom jag inte har hört något annat, så nu är vi ute efter en ny kompis till våran skorpan så han slipper vara så ensam.

Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra förutom att dansa med snabel draken.

Fast där emot fick jag veta en otroligt bra grej igår sååå glad det är man allt, nu håller jag bara tummen att allt går som det ska.


Det var allt jag hade att bjuda på för stunden. Men ska bli bättre på att skriva igen har bara haft en bloggtorka, och vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men lovar ändring på den fronten.

Ha enn underbar tisdag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards