Alla inlägg den 22 november 2011

Av Evelina Johansson - 22 november 2011 11:38

Halloj, hoppas allt är bra med er där ute ? =)

Igår var jag på vårdcentralen och plockade bort agrafferna på magen gaaahh va skönt det är men känner sig friare =)

och det gjorde inte alls lika ont som folk säger att det gör, utan kändes knappt. visst vissa kändes mer är andra men inte så att jag skulle skrika hehe.

Annars så är det rätt lungt vågen går neråt så det går åt rätt håll och har nu kommit in på pure perioden har även testat att äta lite vanlig mat då man saknar just tuggmotståndet =) och det har gått super bra.

har varit och klippt mig idag och är väldigt nöjd även fast det blev lite kortare än vad man hade tänkt sig, men det växer ut igen :) har även hunnit skicka iväg till kartonger med julklappar till syster så jag slipper släpa på dom upp dit.

Ikväll ska jag iväg med svärmor och spela lite bingo och hoppas på att man får vinna något :)

Det var allt för mig för tillfället men ha det underbart


morsning korsning

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards