Alla inlägg den 18 november 2011

Av Evelina Johansson - 18 november 2011 18:35

På min älskade misse allså =)

 

Visst är han vacker? =)


Och äntligen så känner jag inte alls mycket smärta längre "peppar peppar"

Såååå jag har längtat till det här.

Tycker man inte gör annat än att äta och dricka nu hehe sista helgen med sopp perioden ska bli så himla gott at få gå över på pure vill lixom ha lite tuggmotstånd men kommer till det också förr eller senare =)

Grannarna och gubben min säger att man ser skillnad på mig nu men hmmm inte vad jag ser i speglen :D

Haha ja jag vet att det är vädligt svårt att se på sig själv :)

Och så längtar jag till på Måndag då jag äntligen ska bli av med dom här agrafferna på magen, det ser jag fram emot jätte mycket.

Ne nu rinner tiden iväg igen och dax ännu en gång med soppa, idag blir det Mexicana soppa med en klick cream fresh i mitten väldigt gott faktist.

Ha en underbar helg alla <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards