Alla inlägg den 3 november 2011

Av Evelina Johansson - 3 november 2011 16:03

Var på Västerviks sjukhus idag och först tog prover gick väl så där det ville inte komma ut så mycket blod ur mina armar så sista röret fick dom pressa ut blod ur fingret men det gick bra ändå, efter det så var det raka vägen emot EKG och även där gick det fin fint =)

Och sen vidare emot sjukgymnasten och även där gick det strålande hade en sån snäll sjukgymnast och hon förklarade jätte bra och så fick jag med mig lite papper och en blås grej, ser ut som ett alko test typ som jag ska blåsa i nu varje dag även innan och efter opration.

Och håller även tummen på att jag får träffa henne efter opration då jag kände mig rätt avslappnad med henne för hon förklarade och visade så bra :)

men därefter skulle jag vidare för att träffa kirurgen och han hade med sig en läkar kandidat som gjorde den vanliga rutin kontrollen på hjärta lungor och blod tryck och så allting såg kanon ut, lite missnöjd över att jag fick så lite informmation om op, eller jag fick ingen alls förutom att jag ska opereras måndag eftermiddag.

Hade hoppats på framåt 12 men ack så fel jag hade :P

Och sist men inte minst så fick jag träffa narkos läkaren och även hon verkade toppen, så den här op ska nog gå strålande, men är väldigt väldigt nervös.....

Det är väldigt dåligt med kommentarer ifrån er... skärpning haha.

Ne ni gör som ni vill haha. inte långt kvar nu tills det kommer ut bilder... så håll utkik...

Ne nu väntar jag in några vänner så ha det så bra och trevlig helg.

Kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards