Alla inlägg den 15 november 2011

Av Evelina Johansson - 15 november 2011 14:28

Ja och vad har hänt sen sist, Inte så mycket åkte tillbaka till västervikssjukhus i söndags för att jag hade så ont så väl där gjorde dom röntgen och kolla hjärta/lungor och tog prover och allt sånt som dom brukar göra, och som tur var så såg allt kanon ut där inne i magen, gud så skönt det kändes och höra och det lättade några tunga stenar ifrån hjärtat =)

Sen kom väl han som opererade mig och vi pratade och försökte komma fram till varför jag har ont och vi kom fram till att mycket kan vara för att jag inte får ut luften jag har i magen, så fick ett klyx och efter det ni så kändes det som att jag svävade runt på moln sen haha det hjälpte jätte mycket så den värsta smärtan är borta såå skönt.

Nu har jag bara ont i sidan det känns som att man har håll hela tiden jätte jobbigt men läkarna sa att det kommer att försvinna men det tar ett tag för kroppen och läka, så jag litar självklart på deras ord så nu bara blicka framåt =)

Ångrar inte en sekund av denna op utan känner mycket mycket possetivt med den. Har kunat röra på mig en del ute nu som jag inte kunat gjort tidigare pga smärtan så bara det känns heeeelt underbart ska ni veta.

Sen jag gjorde op så har jag nästan gått ner 5 kg, och det är jätte nöjd över.

Vill inte alls att det ska gå snabbt då jag vill försöka få huden att följa med, om inte annat så kan man få en bukplastik operation efter =)

Nu har nu fått lite upptadering iallfall... ser på klockan att det är dags för mellanmål.

Ha det bäst, hej hopp

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards