Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Evelina Johansson - 23 februari 2012 19:47

Sitter här hos mamma i mora och tittar på min vackra syster dotter Nora, guuud vad jag saknat denna unge, hon har verkligen växt och blivit lill gammal =) och Även Loka är en vacker flicka mina två små troll=)

Från ena saken till den andra det gick super bra på interjuen tycker jag fast man vet aldrig, vi får se om dom hör av sig eller inte, den eviga väntan usch.

Jag saknar min älskade Sambo jätte mycket, det märks att man nästan sitter ihop det blir så jobbigt när vi lämnar varandra, men jag är hemma om ett tag igen =)

Imorgon ska jag ner på stan med min syster Sabina och Lillebror Simon och kolla om man hittar sig något vackert. Men det ska bli kul att spändera lite tid med dom, inte ofta man gör det längre.

och även imorgon åker min andra älskade Syster Mickis och hennes barn Loka och Nora hem, kommer sakna dom jätte mycket, jag får snart komma och hälsa på igen, Och du mickis Förlåt... Inte meningen att det skulle bli så.

Nu ska jag kicka lite på tv innan duschen kallar ha det bra gott folk

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards