Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Evelina Johansson - 5 februari 2012 20:10

Nu är jag snart arbetslös om så där ca 4 timmar =( Men bara bita ihop och hoppas på det dyker upp något annat.

Har iallfall en arbetsinterjuv jag ska på den 21 Februari på Astrid Lindgrens Värld ska bli spännande, kan säga att jag är sjukt nervös vet inte när jag var på en interjuv sist?

Idag har jag varit väldigt duktig tycker jag iallfall hehe har varit ute och gått i en timme och gått på mitt kära promenadband nu ikväll i en timme, så lite nytig iallfall.

Morgon dagen består av ett besök på arbetsförmedlingen och skriva in sig så man iallfall fåt a-kassa, sen blir det till att stor städa och motionera på bandet medans min kära är och jobbar, JAG VILL OCKSå.

nu har jag gått ner 30kg och jag kan säga att det känns, jag känner mig MYCKET MYCKET lättare när jag är ute och går eller igentligen vad jag än gör, och jag vet att mer kommer det att bli :) eller det får vi hoppas på.

Kvällens mellis tänkte jag faktist göra smoothie sååå gott med filmjölk och hallon eller exotiska frukter.

men nu tänkte jag hoppa i plurret och sen gosa ner mig i soffan.

Ha en underbar kväll gott folk.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards