Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Evelina Johansson - 11 februari 2012 20:32

som rubriken lyder så har jag nu gått ner 20 kg efter op =) och 11 kg innan op så det är välidgt mycket, och mer kommer det bli =)

vet ni hur tråkigt det är att vara arbetslös? det suger verkligen jätte mycket, men inte långt kvar tills jag ska på arbetsinterju på ALV och efter det åker jag upp till syster/mamma/syster hehe.

hoppas varje dag på att det ska vända uppe på mitt gamla jobb snart men ser väldigt mörkt ut...suck... aja bara bita ihop =)

kan juh iallfall garantera att det är mer att tänka på som arbetslös än att jobba, lite sjukt faktist.

annars så har det bara varit lungt har varit ute och gått mycket med Elsa, så skönt att ha någon att gå med och snacka och ta en fika efter =)

det blir inga nya kort först jag har gått ner en så där 7 kg så ni får stå ut =) men det gör ni säkert, ne men vännerna nu ska jag mysa ner mig med hjärtat i soffan och kolla melodifestivalen.



Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya =)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards