Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Evelina Johansson - 29 januari 2012 19:19

Då är vi snart inne på min sista jobb vecka om inget mirakel händer, jag håller tummen varje dag så hårt jag kan att dom ska säga till på jobbet att det vänder. Om inte annat så har jag bestämmt att jag ska bli mycket bättre på att skriva här när jag blivit arbetslös för då har jag all tid i världen =)

helgen har bara varit lugn var till vetrinären i Fredags och vaccinerade katterna efter det åkte vi till Eksjö för att gå på dollar store och ingandla lite små grejer hittade gardiner och en karaff blandannat, senare på kvällen sen så gick jag och sambon och hans broder upp till ishallen för att kolla när Vimmerby hade match men tyvärr så förlorade dom.

Lördagen bjöd inte alls mycket, jag bakade en kladdkaka till gubben min och idag bakade jag kärleksmums till han =) Eftersom jag själv inte äter sånt längre, det smakar inte änns när man tar en liten bit så nee det står jag över :P

Idag tog jag mitt förnuft till fånga också och tog fram promenadbandet och gick ett tag var fakstist skönt och bara få röra på sig, men känner själv att man inte alls känns lika tung längre så bara det gör det roligare att röra på sig =)

Nu väntas som sagt sista förmiddagsveckan så jobbar 06-14 denna vecka rätt skönt tid då har man har hela dagarna kvar att hitta på saker om man känner för det.

Ne nu avslutar jag detta inlägg med en bild på mig själv hehe kamran tycker om mig nu igen =)

       

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards