Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Evelina Johansson - 4 januari 2012 19:23

Halloj gott folk.

Först vill jag berätta att i morse 7,40 blev jag moster igen till ännu en till liten prinsessa åhh vad jag längtar till jag får se henne, Välkommen älskade lilla Loka.

Grattis till er Syster Mickis, Eddan och Nora <3

Var på Efterkontroll idag och alla värden var kanon så det niger och bockar vi för =) Och sen så tog jag upp mit problem jag har med nr 2 på toan och han såg det inte som något problem och det var väldigt bra det också, och sist men absolute inte minst så tog jag upp det här med honom att jag går ner så långsamt och att jag ibland kan stå stilla på vågen i vecka/veckor men han sa att det går i våger och att det inte alls är något problem att det går långsamt, han hade nämligen fått den frågan av dom flesta som gjort op, så nu känner jag mig väldigt lugn efter dom svaren jag fick =)

Vi har gått och blivit med en katt till, men det har vi bara gått och väntat på för den katten (Mango) har så gått som bott hos oss hela tiden, men nu så är han äntligen våran istället =)

Återkommer mer på lördag då jag ska upptadera er om hur det gått på vågen inför 2 månaders egen kontroll som jag har hemma, och tänkta då försöka lägga in nya bilder för att se om man ser någon förändring.

Nu är det mandarin dax.

Ha det gött

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards