Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Evelina Johansson - 21 januari 2012 16:13

Halloj.

Lördag idag igen, tycker att tiden går så himla snabbt man hänger inte alls med.

Gick iallfall och jobbade igår för min rygg tillät det och det gick super bra.

Nu är det bara 2 veckor kvar på jobbet innan jag får gå, JAG VILL INTE... jag hatar att bara gå hemma det är skit jobbigt. Men det första jag ska göra är att åka upp till Hedemora/Mora och hälsa på syster med Familj och det nya underverket ska bli så kul och träffa henne, och min Nora som jag saknat sååååå mycket.

Har varit ute på stan idag och shoppat lite till mina två prinssesor nu är det dags för moster och skämma bort dom igen =)

Annars så är allting super bra förutom att näsan rinner och det nys en del (ingenaning om det stavas så)

men det hör till denna årstid =)

Och med vikten så rullar det på som det ska.

Ikväll ska jag nog gå en sväng till Beatric på en fika om jag orkar, fast det kommer jag nog göra har inte träffat henne på länge.

Ne nu blir det att kicka lite på handbollen sen blir det matlagning. Ha det gott, gott folk.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards