Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Evelina Johansson - 6 juni 2012 07:23

Godmorgon.

Nu känner jag mig mycket bättre "peppar peppar" att det inte kommer tillbaka något mera nu.

Min kirurg har iallfall skickat iväg en remiss för ett ultraljud för att kolla upp hur gallan mår.

Har nu bara feber och känner mig jäkligt hängig, men det är inget som kan stoppa mig från att gå och jobba =) å länge jag inte har några kramper så finns det inget som hindrar mig =)

 

Så från och med idag börjar en ny arbetsvecka för mig igen, jätte tråkigt att jag bara är ledig måndagar och tisdagar där emot =( för det är juh aldrig så att jag och hjärtat är lediga tillsammans.

Var och tittade på vigsel ring igår åhhh gud vad kär jag blev, nu vet jag vilken jag vill ha =)

 

Det ser ut att bli mycket folk på ALV idag så jag hoppas för guds skull att jag inte jobbar ensam för då känns det som att det kommer bli rätt struligt hehe

Men bara bita ihop =)

 

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe innan jag ska göra mig iordning.

Ha underbar Nationaldag <3

 

Du gamla du fria <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards