Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Evelina Johansson - 2 juni 2012 08:01

En ny dag med nya möjligheter och utmaningar.

Idag går vi in på högsäsong på jobbet ska bli spännande och se hur mycket folk det blir idag, mest nervös är jag över att jag inte gjorde någon jätte beställning igår så hoppas på att sakerna räcker annars får jag ringa i ren panik till lagret =)

 

nu har jag två dagar kvar tills jag är ledig lite grann kör nu pass som är mellan 10-18,30 =)

och på måndag ska jag lämna in mitt cv till en förskola här som söker barnskötare och den ända erfarenheten dom ville att man skulle ha var att man har jobbat med det tidigare, och jag har juh jobbat på förskola i 2 år tidigare =) så jag hoppas hoppas där =)

 

blir ett kort inlägg nu för jag snart måste börja göra mig iordning inför dagens arbete =)

Nu har jag 7hg kvar tills att jag gått ner 50 kg, det är heeeelt otroligt allså =)

är så himla glad som fått den här chansen känner mig som en helt ny människa och mycket rörligare och piggare och gladare =) det här trodde jag aldrig för några år sen =)

 

Idag ska min älskade syster dotter Loka döpas, hade jätte gärna varit där, men så här är det att ta på sig ett sommarjobb. Jag hoppas iallfall att deras dag blir toppen.

Alla tankar till er <3

 

Och så fyller min kära granne Beatric år idag, ett stort grattis till dig älskade vän =)

 

neh kära folk, nu hojtar smink pinnen, ha en underbar helg.

 

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards