Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Gårdagen!

Av Evelina Johansson - 30 mars 2013 06:06

Startade jag med att vakna 04,30 som jag gör VARJE morgon, så jäkla sorligt för jag vill verkligen sova.

Sen vid 10 tiden kom Mannens föräldrar och hämtade oss så åkte vi till västervik för att kolla lite på Dollar Store och Rusta samt ica maxi, hittade lite roligt men tycker dollar börjar bli en tråkig affär hehe bara för att man är där så ofta nu :P


Jag vill inte påstå att Långfredagen tar ut sitt namn, inte tyckte jag dagen var längre för det :P

Haha men vet ni vilken påskpresent vi fick da, SNÖ.... fy vad jag är trött på detta nu, vill ha strålande sol och inge snö på marken och bara njuta och vara ute.

Men det får väl vänta ett tag till då, Jag kommer ihåg att förra året vid den här tiden var det så himla fint väder, men det är historia nu tyvärr!


Idag ska vi iväg till Mannens föräldrar och äta påskmiddag, Tänkte även ta med snöbollarna jag bakade igår för det var inte alls något i min smak eller i hjärtats, så då kan vi lika bra bjuda bort dom till folk som kommer dit =)

Men innan vi ska dit så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men något gör man alltid.

Tänkte iallfall låta hjärtat plugga en del innan vi åker så vi bara har kvällen för oss själva framför en film eller något.


Och en sista sak undra om man vågar ställa sig på vågen efter den här helgen haha med så mycket godis och gotti gott hmm det vete fan, så lika bra att jag undviker det haha, fast samtidigt så är jag juh gravid också så jag kan ju gå upp för det :P Haha skenet bedrar.


Neh men nu ha en underbar påskafton, för det tänker jag ha iallfall.

Och sen är jag väldigt besviken på er från inlägget igår, enbart Syster Sabina var duktig och gissade.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Johansson - 7 juli 2013 10:36

Halloj, jag ber tusen gånger om ursäkt att jag varit så duktig på att skriva här. Däremot kommer ett kort inlägg nu då jag inte alls tycker om att skriva på surfan :P men ligger sen 8 dagar tillbaka inne på förlossningen, där jag mesta dels är sängli...

Av Evelina Johansson - 26 juni 2013 07:31

Eller är det Onsdag idag? Vänta måste kolla allmenackan jo men visst det var det allt, nu har halva veckan gått och det består inte alls många dagar kvar denna månad heller, tycker Juni bara sprungit förbi oss.   Jag har nu jobbat 2 dagar av mi...

Av Evelina Johansson - 24 juni 2013 07:15

Efter en underbar snabb visit hos min älskade mamma   Åh så mycket jag hade saknat dom, väldigt synd bara att det blev en så kort visit, men men inte långt kvar tills jag får träffa dom igen.   På vägen hem igår stannade vi till i Linköping för...

Av Evelina Johansson - 19 juni 2013 06:51

Tiden bara springer fram =) För nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker, och jag lovar att jag längtar såååå mycket.   Blev till att jobba själv igår på jobbet så hon som skulle jobba med mig fick gå upp till glassen men jag klarade det galan...

Av Evelina Johansson - 18 juni 2013 09:01

Överraskningen mannen hade till mig bar mot kolmården =) Vi hade det så underbart denna dag, det är verkligen en dag att minnas med showerna och bara det mysiga, Delfin showen var verkligen en upplevelse men snacka om att man är känslig nu när man ...

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards