Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Evelina Johansson - 9 juli 2012 07:39

För att jag varit så jäkla dålig på att skriva, det måste bli ändring med det nu!!

Va på ullared i Lördags och inhandlade kläder super nöjd är jag, och det känns så himla skönt att inte behöva gå på stora avdelningen längre äve fast hjärnan gärna vill gå dit :P

Är super glad har äntligen lämnat 70-talet och välkommnat 60-talet, det har tagit sin tid, men som sagt juh lättare man blir desstu saktare går det, men är sjukt nöjd över mitt nya jag även fast jag har kilo kvar att gå ner.

Kommer lägga ut 2 bilder idag som jag tog igår, hehe vadå egenkär :P

äh det får ni stå ut med :P


Igår var en jätte mysko dag jag bara sov och sov och sov hela dagen och mådde inte alls bra, men idag värkar det kännas bättre, Den nya "arbetsveckan" börjar nu jobbar 3 dar ledig 2 jobbar 4 ledig två så det är väldigt skönt =)

Och hjärtat mitt går på semester från och med fredag också, så kanske att vi får lite tid tillsammans=)


Och så kommer juh min älskade mamma med man och min lillebror om 9 dar, hoppas iallfall att inget annat händer så dom kommer =) Det längtar jag super mycket till =)


   

Vad tycker ni om mitt nya jah?

Jag är iallfall sjukt nöjd =)

Ha en underbar vecka

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards