Alla inlägg under april 2012

Av Evelina Johansson - 4 april 2012 08:26

Godmorgon godmorgon hör fåglarna sjunga glatt godmorgon idag =)

Av Evelina Johansson - 2 april 2012 20:39

Japp precis sitter här i långshyttan hos syster med familj och tittar på tv och skriver här. Åkte hit igår ifrån Sthlm där jag var och träffat pappa och umgåtts med mamma och dom =) passade samtidigt på att träffa stoffen och tog en fika med honom, sen hämtade syster med familj mig i Väsby för att sen fortsätta hit till långshyttan =) har även idag varit och åkt häst och vagn med syster, det var jätte mysigt men usch vad kallt och snöigt det var, man var som en snö gubbe sen när man skulle sätta sig i bilen för att åka tillbaka hehe. Imorgon får vi se vad som händer ska fölqja med syster till kyrkan vet jag iallafall så min syster dotter Loka får träffa lite andra barn =) Nu ska jag ta och duscha och sen mysa ner mig i soffan, sitter och skriver på en iPad så får bli ett kort inlägg. Vill bara nämna att jag saknar Fredde jätte mycket, älskar dig hjärtat.Ta hand om er gott folk.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards