Alla inlägg under december 2011

Av Evelina Johansson - 7 december 2011 16:30

Hos henne var jag igår och fick hjälp med ett schema hur jag ska äta på jobbet sen, ja usch natte tiden blir inte så rolig men men det är bara bita ihop och se det till det possetiva.

Igår när jag vägde mig hos dietisten så visade vågan -20kg =) snacka om hur glad jag var efter besöket hos henne =)

Förutom att jag inte riktigt fick svar på det jag hade velat men får ta det med kirurgen när jag ska dit.

Så idag exakt en månad efter GBP operationen så har jag gått ner

11 kg på lågkaloridieten innan op och

9 kg efter operationen.

Jag är faktist väldigt nöjd över det resultatet och mer kommer det att bli, och så mätta hon runt midjan (navlen) och även det visade - 7 cm så det är ja också super nöjd över.

mer upptadering om viktnedgången och mått kommer om en månad igen, ingen ide att mäta/väga sig för ofta.

nu har ni fått lite upptadering iallfall hoppas ni är nöjda över det =)

det är välidgt dåligt med kommentarer här, skärp er ni ;)

Av Evelina Johansson - 5 december 2011 10:30

att jag skrev igår att jag skulle blogga igår men tiden bara rann i väg, Kände för att göra ett riktigt ryck med städningen så jä"lar vad fint det är nu nere i halen och uppe i lägenheten. Nu är det bara köket kvar och den ska jag ta när hjärtat mitt vaknar.

Han jobbar nämligen natt denna vecka och började igår, så får usch sova själv jag verkligen hatar det.

Igår var vi uppe på stan med Freddans bror samt tjej och syster och barn var rikrigt trevlig vi gick och lunchade och shoppade lite grann, lunchen bestog av bakpotatis och kyckling/curry röra mmmm så gott det var =)

efter det traskade vi alla hem till oss för att dricka kaffe och jag skulle hjälpa Maria med hennes ögonbryn, och även hon sa att det syntes att jag hade gått ner så känner mig mer och mer peppad =)

Idag har jag ingenaning om vad jag ska hitta på funderar på att ge mig upp på stan och leta lite julklappar till Freddan och katten som vi kan ha under våran lilla gran vi har här hemma =)

imorgon bär det av till diatisten för att prata om mat och försöka lägga upp ett schema för hur jag ska äta på jobbet, eftersom jag jobbar 3 skift så blir det väldigt svårt med natte tid och så, men vi kommer nog fixa ett bra schema, uhhh måste upp redan 06 imorgon för ska åka 06.55

Om man kanske ska kocka sig lite kaffe och sitta och smutta på,

ha det bäst min läsare, morsning korsning

Av Evelina Johansson - 1 december 2011 21:45

Imorgon är det dax för mig att åka hem till Vimmerby, ska bli skönt men sammtidigt jätte tråkigt för kommer sakna alla så himla mycket.

Men är tillbaka om 22 dagar igen, så inte så lång tid som man blir hemma.

Har haft en jätte bra vecka här i Långshyttan och har lärt mig mycket nytt av syster min ang mat osv, Och det har så gott som varit fullt upp hela veckan och även idag imorse när vi alla hade gjort oss klara åkte i till leklandet i falun för nora älskar att vara där vi lunchade och hade skojj, sen var det dags för älskade mamma och micke att bege sig emot Mora då åkte jag, syster och Nora till maxi och handlade lite inför maten, som bestog av lövbiff med potatisklyftor med grönsak det var super gott =)


Tack Storasyster Mickis, Nora, Eddan, Mamma och Micke för en super bra vecka, kommer sakna er jätte mycket.

Älskar er så otroligt mycket glöm inte bort det.


Vet inte vad jag hade gjort utan min Familj och min Freddan.


Idag blir det tidigt i säng.

Natti Natti

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards